Provozuje:
Juris Real Estate

Nápojářská skupina Kofola kupuje slovenského výrobce minerální vody Kláštorná.

Jmenovanou značku hodlá oživit a vrátit na výsluní. Hodnotu akvizice firma neuvedla.

Nápojářská skupina Kofola kupuje slovenského výrobce minerální vody Kláštorná.

autor. JURIS REAL

Jmenovanou značku hodlá oživit a vrátit na výsluní. Hodnotu akvizice firma neuvedla.

Kofola uvedla, že Kláštorná je známá neutrální chutí a pramenem, který splňuje nejnáročnější kritéria na kvalitu minerální vody. Z hlediska složení patří mezi nejkvalitnější zdroje na území Slovenska. "Do povědomí Slováků se zapsala jako Královna minerálních vod. Kvůli komplikované vlastnické historii si však prošla složitými obdobími a skoro se na ni zapomnělo. Cílem Kofoly je tuto vysoce kvalitní minerální vodu oživit a vrátit tam, kam patří - na stoly spokojených zákazníků," uvedla mluvčí Kofoly Jaroslava Musilová. Minerální voda Kláštorná podle ní má za sebou velmi pohnuté dějiny. "Pečlivě jsme si prověřili legálnost nabytí aktiv, která jsme koupili," uvedla mluvčí. Kofola koupila společnost Minerálka a některá aktiva společnosti Novena. "Společnost Kofola tedy koupila práva ke zdroji, pozemky, nemovitosti a technologie. Celkově se jedná o kompletní soubor hmotných a nehmotných aktiv potřebných pro výrobu a distribuci značky Kláštorná. Tato aktiva pocházejí z realizace bankovních zástav slovenských bank. Minerální voda Kláštorná má vynikající složení, chuť a esprit. To je to, co nás zajímá," uvedla Musilová.

V historii Kláštorné vidí Kofola podobnost se svou vlastní historií: Kofola po roce 1989 začala upadat, vytlačovaly ji zahraniční značky a na trhu měla velmi nízký podíl. Poté co značku a recepturu koupila rodina Samarasů, zažila Kofola výrazný vzestup a rozvoj. "Věříme, že stejný příběh zopakujeme i s touto minerální vodou, v níž vidíme výrazný potenciál," uvedl provozní ředitel skupiny Kofola René Musila.

Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě. Má sedm výrobních závodů v České republice, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Chorvatsku a zaměstnává více než 2 100 lidí, z toho asi 700 v ČR.

K výrobkům firmy patří vyjma Kofoly ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola.

Skupina má ve svém portfoliu i minerální vody: pramenitou vodu Rajec, slovinskou minerální vodu Radenska, Vincentku, Evian, minerální vodu Badoit a tradiční lázeňské prameny Bílinská kyselka, Rudolfův pramen a Zaječická hořká voda.

V loňském roce Kofola vytvořila tržby 6,96 miliardy korun.




Fórum




Vaše jméno:
Váš E-mail:
Text:
  Opište ověřovací kód z obrázku!
   
 
  Odesláním tohoto příspěvku poskytujete souhlas se zpracováním osobních údajů podle GDPR.


 
Novinka

Získejte až 20% z provize realitní kanceláře.

Spolupráce - Provizi ve výši 20% nabízíme tomu, kdo zprostředkuje obchod, který bude naší společností úspěšně realizován.

Volejte 777 603 019

 

Kalkulátor nemovitostí

KalkultorSpočítejte si cenu vaší nemovitosti: Více o kalkulátoru

 

Poslední Aktuality a články

Metropole by stála o budovu ruské školy.

V rozhlehlé budově na Krupkově náměstí v Bubenči se tři roky neučí. Sídlila v ní střední škola při ruském velvyslanectví. Více»

MČ Praha 1 zrenovuje domy.

Rovněž v letošním roce bude několik památek na území Prahy 1 opraveno i díky příspěvku z Programu regenerace městský památkových rezervací a městských památkových zón ministerstva kultury, který získá městská část. Více»

Teplárny opět obnovují plné vytápění.

Reagují na ochlazení. Více»

Zřítila se fasáda historické budovy kodaňské burzy.

Hlavní fasáda historické budovy kodaňské burzy, kterou v úterý zachvátil požár, se zřítila, uvedl mluvčí dánských hasičů. Více»

Soutěž o využití areálu na Strahově se nachází ve 2. kole.

Fotbalová asociace České republiky jedná jen se Spartou. Více»

Všechny články a aktuality »»