Provozuje:
Juris Real Estate

ŘSD začalo stavět druhou část obchvatu Českých Budějovic.

Ta bude součástí D3.

ŘSD začalo stavět druhou část obchvatu Českých Budějovic.

autor. JURIS REAL

Ta bude součástí D3.

Ředitelství silnic a dálnic začalo stavět část obchvatu Českých Budějovic, 7,2 kilometru dlouhý úsek Úsilné-Staré Hodějovice. Bude součástí dálnice D3. Náklady jsou 5,28 miliardy Kč.

S úsekem Staré Hodějovice-Třebonín, který už se staví, tvoří stavba obchvat Budějovic, který z města odvede tranzitní dopravu.

Skoro celý úsek bude z takzvaného tichého asfaltu, který může snížit hluk proti běžnému asfaltu až o čtyři decibely.

Úsek Úsilné-Staré Hodějovice staví sdružení Hochtief, Colas, M-Silnice, hotový má být v září 2022. Zahrnuje 999,5 metru dlouhý tunel Pohůrka. Bude hloubený. Ředitelka jihočeské pobočky ŘSD Vladimíra Hrušková a předseda představenstva firmy Hochtief Tomáš Koranda ČTK sdělili, že na úseku jsou již přeložené některé sítě, shrnutá ornice a zábrany kvůli migraci žab. Obchvat dlouhý 20 kilometrů hodlá ŘSD zprovoznit v roce 2022. "V intenzivní přípravě jsou i zbývající úseky dálnice D3," uvedl generální ředitel Ředitelství silnic a dálnic Jan Kroupa. Příští rok chce ŘSD začít hledat stavitele navazujícího úseku mezi Třebonínem a Kaplicí.

Podle Korandy plní stavba úseku Úsilné-Staré Hodějovice všechny nároky na snížení hlukové zátěže. "Téměř na celé trase bude položen tzv. tichý asfalt, který při správné údržbě snižuje hladinu hluku až o čtyři decibely. Podél trasy, v místech, která leží blízko obytných území, budou protihlukové stěny v délce téměř pět a půl kilometru," řekl ČTK Koranda.

Na jihu Čech teď stát staví téměř 40 kilometrů D3. V části obchvatu Úsilné-Staré Hodějovice je 183 stavebních objektů. Na konci úseku objevili archeologové sídliště z doby bronzové i zbytky středověkých obydlí.

Druhou část obchvatu Budějovic začalo ŘSD stavět 29. března. Část Hodějovice-Třebonín je dlouhá 12,5 kilometru, cena je sedm miliard korun, staví italsko-slovenské sdružení firem Salini Impregilo a Doprastav.

Jihočeská část dálnice D3 by měla být k hranicím s Rakouskem dokončena do roku 2024, uvedlo ŘSD loni. Ve stejném roce by se měla začít stavět D3 ve středních Čechách. D3 má spojit Prahu s Českými Budějovicemi a rakouskými hranicemi, kde se napojí na rakouskou rychlostní silnici S10. Dálnice D3 by měla měřit 170 kilometrů, v provozu je asi 50 kilometrů.




Fórum




Vaše jméno:
Váš E-mail:
Text:
  Opište ověřovací kód z obrázku!
   
 
  Odesláním tohoto příspěvku poskytujete souhlas se zpracováním osobních údajů podle GDPR.


 
Novinka

Získejte až 20% z provize realitní kanceláře.

Spolupráce - Provizi ve výši 20% nabízíme tomu, kdo zprostředkuje obchod, který bude naší společností úspěšně realizován.

Volejte 777 603 019

 

Kalkulátor nemovitostí

KalkultorSpočítejte si cenu vaší nemovitosti: Více o kalkulátoru

 

Poslední Aktuality a články

Metropole kontrahovala dohodu s vlastníky pozemků u metra D v Krči.

Hlavní město a pražský dopravní podnik (DPP) podepsaly dohodu a nájemní smlouvu na využití pozemků u krčské nemocnice pro stavbu linky metra D. Více»

Metropole podepíše dohodu s vlastníky pozemků pro metro D v Krči.

Praha podepíše s privátními vlastníky dohodu ohledně využití pozemků u nemocnice v Krči, které jsou potřeba pro stavbu nové linky metra D. Více»

ČEZ prozkoumá možnosti těžby lithia v ČR.

EMH půjčí 2 miliony eur. Více»

Insolvenční soud zahájil insolvenční řízení se zadluženou Lužickou nemocnicí.

Krajský soud v Ústí nad Labem dnes zahájil insolvenční řízení s Lužickou nemocnicí. Zadlužené zdravotnické zařízení je v platební neschopnosti. Více»

Přestavba nemocnice v Chebu se komplikuje, dodavatel plánuje skončit.

Rekonstrukce a přístavba Nemocnice Cheb, která patří Karlovarskému kraji, se potýká s vážnými problémy. Stavba se zpožďuje a zhotovitelské sdružení firem chce od smlouvy odstoupit. Kraj ale trvá na tom, aby dodavatel stavbu dokončil. Více»

Všechny články a aktuality »»