Provozuje:
Juris Real Estate

Škoda se podle managementu musí vrátit do třídy dostupnějších aut.

Škodovka se musí dle jejího nového šéfa Thomase Schäfera vrátit do třídy cenově dostupnějších aut. Druhá Dacia ze Škody podle něj ale nebude. U každého modelu v nabídce chce automobilka přidat cenově atraktivní a pro zákazníka dostupnou verzi.

Škoda se podle managementu musí vrátit do třídy dostupnějších aut.

autor. JURIS REAL, ČTK

Škodovka se musí dle jejího nového šéfa Thomase Schäfera vrátit do třídy cenově dostupnějších aut. Druhá Dacia ze Škody podle něj ale nebude. U každého modelu v nabídce chce automobilka přidat cenově atraktivní a pro zákazníka dostupnou verzi.

"Dacia z nás ale nebude, nelze ani očekávat, že bychom přicházeli na trh s malými, levnými vozy. Ale u každého modelu, který máme v nabídce, přidáme skutečně cenově atraktivní a pro běžného zákazníka dostupnou verzi, jak jen to bude pro firmu možné. A to není jednoduché, protože na druhou stranu nelze dopustit, aby firma na takových vozech prodělávala," řekl Schäfer Hospodářským novinám. V koncernu Volkswagen, do kterého Škoda spadá, není podle šéfa koncernu Herberta Diesse nyní značka, která by konkurovala levnějším korejským nebo francouzským automobilkám. Schäfer s ním souhlasí.

Nejpozději do roku 2023 tak automobilka přijde s plánem na dostupnější vozy. Jeho součástí je i pokračování vývoje a výroby Škody Fabie ve verzi kombi, o jejímž konci se spekulovalo, nyní bude plnit roli dostupného auta. Schäfer je rád, že plány na přesun výroby Superbu vyvrcholily nakonec rozhodnutím o přesunu výroby na Slovensko. "Dnes se nám naopak zdá, že než mít továrnu daleko v Turecku, je lepší vyrábět automobily v podstatě za humny u našich slovenských sousedů, při zajištění pracovních míst a stávajícího dodavatelského řetězce. Jsme teď rádi, že to takto dopadlo," sdělil Schäfer HN.

Naopak SUV Kodiaq se bude nadále vyrábět v České republice, za jeho zachování Škoda podle Schäfera bojovala. "Podívejte se, v podstatě to dopadlo nejlépe, jak mohlo. Nutně jsme potřebovali větší kapacity. Postavit novou továrnu v ČR je nemožné a tím, že jsme neměli kde vyrábět auta, o která je zájem, jsme byli jako svázaní. Po Superbu se nám ve fabrice uvolní prostor a my můžeme růst, přitom vývoj auta spolu s VW Passat poběží v tuzemsku," řekl.

V roce 2023, kdy se Superb přesune na Slovensko, bude podle něj Škoda růst minimálně o 50.000 vyrobených vozů za rok. Škoda se bude podle něj více zaměřovat na základní verze jednotlivých modelů.

"Je především potřeba, aby tyto vozy byly dostupnější, a přesto zákazníci získali za své finance to, na co jsou zvyklí. Když jsme měli omezené výrobní kapacity, byli jsme nuceni se zaměřit na co největší profit. S větší výrobní kapacitou je možné zkusit bojovat i s konkurencí mezi cenově dostupnějšími značkami," uzavřel Schäfer.




Fórum




Vaše jméno:
Váš E-mail:
Text:
  Opište ověřovací kód z obrázku!
   
 
  Odesláním tohoto příspěvku poskytujete souhlas se zpracováním osobních údajů podle GDPR.


 
Novinka

Získejte až 20% z provize realitní kanceláře.

Spolupráce - Provizi ve výši 20% nabízíme tomu, kdo zprostředkuje obchod, který bude naší společností úspěšně realizován.

Volejte 777 603 019

 

Kalkulátor nemovitostí

KalkultorSpočítejte si cenu vaší nemovitosti: Více o kalkulátoru

 

Poslední Aktuality a články

Luxusní byt slavného návrháře se prodal za 253 mil. korun.

Pařížský byt zesnulého módního návrháře Karla Lagerfelda se prodal za deset milionů eur (253 milionů korun). Více»

Na památkách po celé České republice začíná hlavní turistická sezona.

Na státních památkách dnes začíná hlavní turistická sezona. Tradiční termín otevření památek se letos z 1. dubna posunul kvůli Velikonocům. Více»

Investor, který vstoupí do Vít. sléváren, by měl být znám za několik týdnů.

Jméno investora, který by měl do ostravské společnosti Vítkovické slévárny vstoupit jako její nový vlastník, by mělo být známo do několika týdnů. ČTK a MF Dnes to řekl insolvenční správce Jan Mašek ze společnosti AZAM - insolvence. Více»

Společnost PlaneStation musí vyklidit vojenské letiště Líně.

Krajský soud v Plzni rozhodl, že firma PlaneStation musí do dvou měsíců od obdržení rozsudku vyklidit záložní vojenské letiště Líně. Nájemce, který letiště od roku 2000 provozuje, včera uvedl, že se ještě dovolá k Nejvyššímu soudu. Více»

Útlum uhelných elektráren dodávky neohrozí.

Výrazně však zdraží energie. Více»

Všechny články a aktuality »»