Provozuje:
Juris Real Estate

Více než polovina občanů se setkala se špatným jednáním dodavatelů energií.

Více než polovina lidí má nějakou negativní zkušenost s jednáním s dodavatelem energií. Toto zjištění vyplývá z výzkumu společnosti Enehano Solutions, která se specializuje na digitální transformaci firem.

Více než polovina občanů se setkala se špatným jednáním dodavatelů energií.

autor. JURIS REAL, ČTK

Více než polovina lidí má nějakou negativní zkušenost s jednáním s dodavatelem energií. Toto zjištění vyplývá z výzkumu společnosti Enehano Solutions, která se specializuje na digitální transformaci firem.

S žádnými významnými negativními projevy se nesetkalo jen 30 procent lidí, ukázal průzkum mezi 500 respondenty.

Nejčastěji zmiňovaným negativním projevem, který Češi uvádějí, je podle něj podávání neúplných nebo nepřesných informací.

Při jednání s dodavatelem energií si je tohoto konání vědoma takřka pětina lidí, výrazně více přitom těch starších.

Obdobně častým jevem je obtěžování, typicky v podobě příliš častého volání obchodního týmu dodavatele energií. Také s ním má negativní zkušenost necelá pětina lidí.

"Obvykle to přitom není záměrný nátlak, ale spíš neschopnost velkých firem poskládat všechny informace o zákazníkovi do jednoho komplexního profilu. Pak se stává, že zákazníkovi volají během týdne tři lidé z různých oddělení té samé firmy," řekl obchodní ředitel společnosti Enehano Solutions Michal Peška.

Mezi nejčastější negativní projevy se řadí v případě dodavatelů energií ještě dlouhé čekání na pobočce či telefonní lince a také pomalé vyřízení požadavku klienta. Oba případy shodně zažilo necelých 15 procent lidí.

Zrychlení svých služeb si velké firmy slibují aktuálně hlavně od automatizace.

"Díky ní systém například rozpozná, k jaké poptávce zákazníka je potřeba přiřadit celý tým, kde bude stačit jeden obchodník a kde nasadit plně automatizovaný proces. Ten by si měl poradit s vyřízením častých problémů a otázek, aby uvolnil lidem ruce k vyřízení složitějších případů," uvedl Peška.

Jen velmi výjimečně mají lidé negativní zkušenost s pečlivostí, když lajdáctví ze strany dodavatele energií zažilo jen šest procent lidí.

Stejně tak se jen zřídka zákazníci v minulosti setkali s neochotou a také s absencí lidského přístupu.

Ten postrádalo při jednání s dodavatelem energií jen devět procent lidí.

Současná situace, kdy od poloviny října ukončila činnost řada dodavatelů energií, největší z nich skupina Bohemia Energy se zhruba 900.000 klienty, podle Pešky znamená obrovský tlak na pobočky a kontaktní centra dodavatelů.




Fórum




Vaše jméno:
Váš E-mail:
Text:
  Opište ověřovací kód z obrázku!
   
 
  Odesláním tohoto příspěvku poskytujete souhlas se zpracováním osobních údajů podle GDPR.


 
Novinka

Získejte až 20% z provize realitní kanceláře.

Spolupráce - Provizi ve výši 20% nabízíme tomu, kdo zprostředkuje obchod, který bude naší společností úspěšně realizován.

Volejte 777 603 019

 

Kalkulátor nemovitostí

KalkultorSpočítejte si cenu vaší nemovitosti: Více o kalkulátoru

 

Poslední Aktuality a články

NHL plánuje stěhování klubu Arizona Coyotes do Salt Lake City

Rada guvernérů NHL jednohlasně schválila prodej klubu Arizona Coyotes a jeho přesun do Salt Lake City. Více»

Zájemci mají možnost navštívit stanice metra B Florenc.

U příležitosti oslav padesáti let metra v Praze nabízí dopravní podnik unikátní možnost navštívit zázemí ve stanici Florenc. Více»

V Rokycanech existují ekologické veřejné toalety.

Nevyužívají elektřinu, ani chemii. Více»

Soud zahájil insolvenci s firmou Kovosvit MAS Machine Tools.

Českobudějovický krajský soud zahájil insolvenční řízení se strojírenskou firmou Kovosvit MAS Machine Tools. Věřitel požaduje po společnosti zaplacení dlužné částky více než 20 milionů korun. Více»

Mrazivá noc snížila naději na letošní dobrou úrodu ovoce.

Čekají se další mrazy. Více»

Všechny články a aktuality »»